Güçlü bir firma profili nasıl olmalı?

- Firma profilinizde eksik bilgiler varsa bu bilgileri doldurarak firmanız için daha güvenilir ve kurumsal bir görünüme kavuşabilirsiniz.

- Güncel ilanları takip ederek ticari fırsatları kolayca yakalayabilir ve rakiplerinizden bir adım önde olabilirsiniz.

- Firmanızı en iyi ifade eden kelimelerle firmanızı anlatmanız iletişiminizi kolaylaştıracaktır. Potansiyel müşterilerin işletmeyi en çok hangi kelimelerle arayabileceği belirlenmeli ve bu kelimeler anahtar kelime olarak seçilmelidir.

- Seçilecek görseller ve metinler işletmenizi iyi tanımlamalı ve kaliteli olmalıdır. Paylaşılan bilgiler net ve kısa bir şekilde iletilmelidir. Firmanız veya ürününüz hakkında girdiğiniz bu bilgiler paket üyeliğinize göre gösterim önceliğine sahip olur ve anahtar kelime, ürün görseli daha çok profil ziyareti ve mesaj almanızı sağlar.

- Diğer firmalar tarafından yöneltilen sorular hızlı ve anlaşılır bir şekilde cevaplandırılmalıdır.